44 Een perfekte landing. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Wim Wetzels - WaarBenJij.nu 44 Een perfekte landing. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Wim Wetzels - WaarBenJij.nu

44 Een perfekte landing.

Door: WimWetzels

Blijf op de hoogte en volg Wim

11 Juli 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

EEN PERFEKTE LANDING: De voorlaatste dag is de laatste dag.
Dag 42: 11 juli 2012.
Dashboard:
Van: Palas de Rei.
Naar: Santiago de Compostela.
Afgelegde afstand: 60,5 km.
Cockpit Voice Recorder:
Vanmiddag ben ik in Santiago de Compostela aangekomen na een uiterst voorspoedige reis. Het is te kort dag om een volledig verslag te typen en weg te sturen. Dat komt morgen wel, want dan heb ik tijd genoeg. Voor Fien en Willem: de vos logeert vandaag in Albergue Fogar de Teodomiro, aan de Algalia de Arriba 3. Ik heb gevraagd, of ik morgenavond ook nog hier kan blijven slapen, en het antwoord krijg ik pas morgenvroeg. Zo niet, dan treffen wij elkaar om 20.00 uur op het plein voor de hoofdingang van de Kathedraal.
Buen camino, en ultreia!
Blackbox:
Dagen onderweg: 42.
Rustdagen: 3.
Regendagen: 6.
Totaal afgelegde afstand: 2.361,9 km (en hier blijft het bij).
Waarvan gefietst: 2.163,9 km.


  • 11 Juli 2012 - 18:31

    Jan Heemels:

    wim van harte gefeliciteerd met de bekroning van je reis.
    Je hebt enige hindernissen gehad maar wie heeft het op zo'n moment daar nog over.
    Geniet van alles wat je daar ontmoet en beleefd.
    Ultreia in Roermond

  • 11 Juli 2012 - 18:53

    Fien En Willem:

    Nu de vos z'n hol bekent gemaakt heeft, komen de jagers hem natuurlijk opzoeken. Wellicht kunnen we het laatste ......maal samen genieten.

    De Jagers.

    Anders om 20.00 uur voor de hoofdingang van de kathedraal.

  • 11 Juli 2012 - 19:39

    Sietske:

    Wat een verrassing, nu al in Santiago!
    Proficiat. Nu maar uitrusten en regelen en afkicken. Het zal voor ons allebei wel een hele omschakeling worden.
    Ik heb vandaag via een of andere side al foto's van de kathedraal (van binnen en buiten) bewonderd. Ben ik er toch een beetje bij.
    Morgen om half acht Team, boing. Er liggen 2361,9 km tussen he! XXXX

  • 11 Juli 2012 - 20:29

    Annie Storck:

    Wim. Proficiat dat je nu al geland bent !!!
    Geniet van de dagen dat je nog in Santiago bent en een heel welkom thuis.
    gr.annie

  • 12 Juli 2012 - 17:50

    Claska M.:

    Geweldig Wim, wat een prestatie heb je geleverd , om trots op te zijn !!

    Zoveel indrukken en ervaringen , het lijkt me heel bijzonder om dit meegemaakt te hebben.
    Geniet nog van dagen in Santiago, nu hoeft er niets meer en kom goed weer thuis .

  • 12 Juli 2012 - 19:35

    Henk J:

    Wim, van harte proficiat. Een hele prestatie. Geweldig en ik neem aan dat er nog wat energie over is om nog eens flink aan het reuze wierooksvat te trekken. Of mag dat alleen maar door accolieten gedaan worden ?
    En omdat je volgens mij in je planning nog behoorlijk wat dagen over hebt: nu gelijk door naar Rome ?
    Ik heb genoten van je lange verhalen, zal ze missen.

  • 13 Juli 2012 - 10:30

    Frans:

    Wim,
    Wil je met mij en/of Ad z.s.m. even kontakt opnemen i.v.m. wat praktische zaken voor a.s. zondag?
    Er moeten vandaag of uiterlijk zaterdagochtend nog wat dingen geregeld worden voor een goede terugkeer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Wim

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 77349

Voorgaande reizen:

03 Juli 2018 - 01 Augustus 2018

Camino 2018

01 Juli 2015 - 31 December 2015

Santiago de Compostela

07 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Flight 612 to Santiago de Compostela

Landen bezocht: