0 a Welkom! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wim Wetzels - WaarBenJij.nu 0 a Welkom! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wim Wetzels - WaarBenJij.nu

0 a Welkom!

Door: WimWetzels

Blijf op de hoogte en volg Wim

21 Juni 2011 | Nederland, Sittard

Welkom op WimWetzels.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu mijn reisverslagen en foto's lezen en reacties plaatsen. Als ik jouw e-mailadres heb ingevuld in de prive mailinglist ontvang je zodra ik een reisverslag heb geplaatst een e-mail. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in mijn dagboek staat.

Wil je op de hoogte blijven van alle gebeurtenissen op mijn camino, schrijf je dan in voor de mailinglist en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Via je mobieltje op de hoogte blijven van elk nieuw reisverslag? Stuur een sms START FOLLOWING WIMWETZELS ON naar 1008. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)
Veel plezier!

  • 22 Augustus 2011 - 08:45

    Leon :

    Hallo Wim,

    Het is niet meer gelukt om je aan de lijn te krijgen, maar we wensen je heel veel gezondheid, sterkte en succes toe en vooral goed fietsweer!
    Groetjes,
    Leon en Trudy

  • 22 Augustus 2011 - 18:50

    LIESBETH:

    Jonge ,jonge,aan jou is een schrijver verloren gegaan.
    ik verheug mij op de komende verslagen.
    ALLE GOEDS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sittard

Wim

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 77498

Voorgaande reizen:

03 Juli 2018 - 01 Augustus 2018

Camino 2018

01 Juli 2015 - 31 December 2015

Santiago de Compostela

07 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Flight 612 to Santiago de Compostela

Landen bezocht: